استفاده از توانایی مستندسازان استان‌ها در تولید مستندهای تلویزیونی

به گزارش شهرپنج، محسن برمهانی امروز 15 تیرماه در سفر به استان کرمان و در نشست مدیران شبکه‌های سراسری با مدیرکل و شورای معاونین صدا وسیمای مرکز کرمان، صدا وسیمای مرکز کرمان را به عنوان یکی از مراکز مهم و تاثیر گذار کشور در تولیدات رادیویی و تلویزیونی و توسعه یافته در زیرساخت‌ها عنوان کرد و افزود: حضور معاونان سازمان و مسولان شبکه‌های سراسری در استان‌ها موجب شناخت آنان از ظرفیت‌های برنامه سازی و تولید برنامه‌های فاخر در مراکز استان‌ها خواهد شد.

وی اظهار داشت: استفاده از توانایی مستند سازان استان‌ها در تولید مستندهای تلویزیونی در دوره جدید در دستور کار است.

برمهانی ابراز امیدواری کرد: همانگونه که حاج قاسم سلیمانی با عملکرد ارزشمند خود باعث عصبانیت دشمنان اسلام و به شهادت رساندن وی شد مسولان و برنامه سازان صدا وسیما هم با عملکرد خود به مقابله با دشمنان بپردازند و باعث عصبانیت آنان شوند.

مدیر کل صداو سیمای مرکز کرمان هم در این نشست با بیان اینکه استان کرمان به عنوان پایتخت مقاومت جهان اسلام و با وجود مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به کانون توجه جهانیان تبدیل شده است گفت: صدا وسیمای مرکز کرمان پس از شهادت آن شهید والامقام تلاش کرده منعکس کننده راه و منش و مکتب آن شهید در زمینه‌های مختلف باشد.

علیرمضانی افزود: رسانه استانی کرمان در سال‌های اخیر با تولید برنامه‌ها و مستندهای گوناگون و فاخر حضور چشمگیری در شبکه‌های سراسری داشته است.

وی از آمادگی صداوسیمای کرمان برای مشارکت در تولید و پخش برنامه‌های مختلف به ویژه با موضوعات دفاع مقدس، شهید حاج قاسم سلیمانی، انیمیشن، جمع خوانی قرآن، مستند خبر داد و خاطر نشان کرد: شبکه‌های سراسری هرگونه درخواستی در این زمینه داشته باشند آماده همکاری هستیم،

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا