کشف محموله بزرگ تریاک در مرزهای آبی بندر عسلویه

به گزارش شهرپنج، سرهنگ یداله شرفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور مقابله با قاچاق تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته و شاهد کشفیات متعددی در سطح استان بوشهر هستیم.

وی با بیان اینکه تلاش مرزداران و دریابانان استان برای دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان بدانند که مرزنشینان و مرزداران مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر اضافه کرد: مأموران پایگاه دریابانی کنگان و پاسگاه مرزی عسلویه با رصد اطلاعاتی و با اجرای هدفمند کمین منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی فرماندهی پایگاه دریابانی کنگان و مرزبانی استان توانستند محموله مواد مخدر را از باند قاچاق و توزیع مواد مخدر کشف کنند.

وی افزود: سوداگران مرگ به محض روئیت مأموران، اقدام به تیراندازی کرده که مرزبانان نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل نموده و به علت حجم زیاد آتش مأموران، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته و عرصه را بر خود تنگ دیده با برجا گذاشتن محموله مواد مخدر با استفاده از تاریکی شب متواری شدند.

شرفی افزود: مرزداران غیور در این عملیات موفق شدند ۲۵ بسته ۱۰ کیلوگرمی مواد مخدر، مقدار ۲۵۰ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا