شهرداری ارومیه در آستانه کنار گذاشته شدن از لیگ برتر والیبال

به گزارش شهرپنج میلاد تقوی، در خصوص وضعیت نامشخص تیم‌های شهرداری ارومیه و شهرداری ورامین برای حضور در لیگ برتر والیبال اظهار داشت: ما برای سومین بار نامه‌ای را برای این ۲ تیم ارسال کردیم و تا امروز (چهارشنبه) به آنها فرصت دادیم تکلیف خودشان را مشخص کنند. شهرداری ارومیه و شهرداری ورامین بدهی‌های خود و همینطور مبلغ ورودیه لیگ را واریز نکردند. ضمن اینکه امروز آخرین فرصت‌ ثبت‌نام بازیکنان است و اگر تا پایان وقت اداری امروز این اقدامات انجام نشود علی‌رغم میل باطنی‌مان قطعا هر دو تیم شهرداری از لیگ کنار گذاشته می‌شوند.

وی افزود: امتیار این دو تیم نیز توسط کمیته تعیین وضعیت به تیم‌های متقاضی حضور در لیگ برتر واگذار خواهد شد و مبلغ حاصل از فروش امتیاز این دو تیم پس از تسویه و پرداخت بدهی‌ها به حساب ۲ باشگاه واریز می‌شود.

دبیر فدراسیون والیبال درباره اینکه در فصل آینده لیگ برتر والیبال سقف قرارداد برای بازیکنان در نظر گرفته خواهد شد یا خیر، گفت: قانون سقف قرارداد قانونی غیرحرفه‌ای است و در لیگ برتر والیبال خبری از سقف قرارداد نخواهد بود؛ اما کف قرارداد داریم. ضمن اینکه از این پس دیگر چیزی به نام وایلدکارت نداریم.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا