هلال احمر به ۲۸۱ نفر طی سه روز اخیر امدادرسانی کرده است

به گزارش شهرپنج، مرتضی مرادی پور دراین باره گفت: درپی اعلام هشدار سامان هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در برخی از استان‌های کشور سازمان امدادونجات امدادگران خود را به حالت آماده باش درآورد. در همین راستا نیز طی سه روز گذشته در هشت استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، فارس، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان خدمات خدمات امدادی به حادثه دیدگان متاثر از مداخلات جوی ارائه شده است.

وی با بیان اینکه ۵۶ امدادگر در ۱۶ تیم عملیاتی در این ماموریت‌ها حضور داشتند، گفت: این ماموریت‌ها در ۱۲ منطقه شامل ٩ محور، یک شهر و دو روستا به اجرا درآمد و در جریان آن به ٢٨١ نفر امدادرسانی شده است. همچنین ۲۸ نفر نیز اسکان اضطراری داده شد و ۵۴ دستگاه خودرو نیز از برف رهاسازی شدند.

معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر اضافه کرد: همچنین از هشت واحد مسکونی، آب تخلیه شد و برخی اقلام زیستی ازجمله نایلون، پتو، برنج و کنسروجات نیز در میان حادثه‌دیدگان توزیع شده است.

مرادی پور از مردم خواست که در ایام بارندگی از انجام سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و هنگام رانندگی و عبور از مناطق برفگیر نیز حتما زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا