وزیر ورزش از تایید استحکام ورزشگاه آزادی خبرداد

به گزارش شهرپنج، حمید سجادی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: فدراسیون فوتبال برنامه ریزی می‌کند و ما از برنامه های فدراسیون حمایت می‌کنیم و در کنارشان هستیم و برنامه ریزی فنی با فدراسیون است و وزارت ورزش در داخل فدراسیون برنامه ریزی نمی‌کند.

وی افزود: برای بازی های جام جهانی ستادی وجود دارد و ریاست آن با آقای مخبر است و وزارت خانه های مختلف مثل گردشگری و نیرو و ورزش دست در دست هم با ماموریت های مختلف، وظیفه دارند و ما هم به تازگی به قطر برای ماموریت ها می رویم و ماموریت ها مشخص است و به آقای مخبر گزارش می دهیم و ایشان جمع بندی کرده و دستوراتی را می دهند.

وی درباره اینکه نگرانی بابت سازه ورزشگاه آزادی وجود ندارد؟ گفت: استحکام سازه تایید شده است و دو تیم کارشناسی آن‌را تایید کردند و اشکالات ظاهری مثل تخریب زیر صندلی ها هست که سطحی است و نیاز به مرمت دارد.

وزیر ورزش در پایان گفت: همه ورزشگاه های قدیمی در حال رصد کردن از سوی تیم هایی که استحکام سازه را کنترل می‌کنند، هستند؛ مثل مجموعه ورزشی انقلاب و شیرودی و سوار کاری کل کشور و… . نزدیک ۸۵۰ نفر در این شرکت کار می‌کنند و ما هم دفاتر فنی داریم و آن‌را چک و کنترل می‌کنند و ارزیابی می‌شود و هر جا احتیاج به اصلاح باشد، بودجه اش پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا