نمایشگاه نوآوری و فناوری ایران آغاز شد

سیزدهمین دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری ایران به عنوان بزرگ ترین رویداد حوزه نوآوری خاورمیانه با حضور معاون علمی فناوری و اقتصاددانش بنیان رییس جمهور گشایش یافت

به گزارش شهرپنج، سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس ۲۰۲۴ از امروز (سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) به مدت چهار روز در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

در طول برگزاری این نمایشگاه بیش از ۳۰ رویداد علمی و فناورانه ازجمله رویداد استیج، ریورس‌پیچ‌، ایستگاه آینده، آماده‌سازی نسل زد برای ورود به بازار، هاکامستر، نشست حکمرانی و ادز آپ (همایش ملی تبلیغات دیجیتال) با هدف بررسی چالش‌های گوناگون، رفع نیازهای آموزشی دنیای استارتاپ‌ها و اکوسیستم فناوری برگزار می شود.

بزرگ ترین گردهمایی شرکت های دانش بنیان، نوپا و نوآور که از سال ۱۳۹۰ تاکنون در حال برگزاری است و هم اکنون تبدیل به مهمترین رویداد نوآوری و فناوری کشور و البته منطقه جنوب غرب آسیا شده و گفته می شود هر ساله افتخار میزبانی بیش از ۷۰ هزار مخاطب از سراسر جهان به صورت حضوری و مجازی را دارد.

توانمندسازی کارآفرینان از طریق ارائه موفقیت‌هایشان، تامین منابع مالی، پیدا کردن مسیر مناسب جهت ورود به بازار و نیز برقراری ارتباط میان اجزای مختلف زیست‌بوم نوآوری و فناوری از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه اینوتکس است.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا