۱۰ باب استخر پرورش ماهی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

عیسی میرانی‌شاهرودی روز سه شنبه در حاشیه افتتاح این استخر در گفت وگو با خبرنگار شهر پنج اظهارداشت: این استخرها برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد در سطح استان با اعتبار ۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات مشترک کمیته امداد و بانک اقتصاد نوین (برای هر باب استخر ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال کمیته امداد و ۴۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض بانک اقتصاد نوین) ساخته و افتتاح شد.

وی گفت: تمامی مراحل انتخاب متقاضیان، ساخت، تجهیز، رهاسازی بچه ماهی و پرورش ماهی تحت نظارت فنی و کارشناسی اداره کل شیلات استان انجام شده است.

مدیرکل شیلات آبهای داخلی سیستان و بلوچستان افزود: علاوه بر ۱۰ باب استخر ساخته شده در سالجاری، ۹ باب استخر پیش ساخته نیز در سال ۹۹ از محل تفاهمنامه همکاری مشترک کمیته امداد، شیلات و معاونت علمی ریاست جمهوری برای مددجویان کمیته امداد ساخته شده است.

وی بیان کرد: با توجه به نتایج مثبت احداث این استخرها در ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان و از طرفی در راستای توسعه فعالیت های نوین پرورش ماهی مقرر شده طی سنوات آتی نیز این روند همکاری متقابل ادامه یابد.

به گزارش ایرنا در این مراسم مدیرعامل بانک اقتصاد نوین کشور، قائم مقام کمیته امداد، نمایندگان مردم سیستان و زاهدان در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسوولان استانی حضور داشتند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا