ایران با اسکوچیچ در جمع “خوبانِ عالم” 2021!

 تا زمان اعلام لیست تیم ملی کارشناسان و حتی مردم عادی اظهانظرهای متفاوتی در این مورد انجام داد. عده ای صحبت های اسکوچیچ را کاملا غلط دانستند؛ بعضی از کارشناسان همچون امید نمازی مشکل تاکتیک پذیری ایرانی ها را تایید کردند؛ عده ای با وجود صحه گذاشتن بر حرف های اسکوچیچ زمان گفتن این جملات را نادرست دانستند.

از آن طرف واکنش طارمی هم مورد انتقاد قرار گرفت و بعضی اعلام کردند که به خاطر جایگاه سرمربی فارغ از اینکه اسکوچیچ باشد یا شخص دیگر بازیکن باید احترامش را حفظ کند. البته کارشناسان و پیشکسوت هایی چون علی دایی حق را به طارمی دادند و اسکوچیچ را در حدی نداستند که چنین اظهار نظری درباره فوتبال ایران داشته باشد.

در ادامه نیز سردار آزمون در مصاحبه ای اعلام کرد که اسکوچیچ به او توضیح داده که صحبت هایش به درستی ترجمه نشده است.

اما واکنش اسکوچیچ به حواشی، کشیدن خط قرمز موقت روی نام طارمی بود. او برای بازی مقابل سوریه و لبنان طارمی را به تیم ملی دعوت نکرد تا این بازیکن بعد از ۶ سال جایی در لیست نداشته باشد. این حرکت هم واکنش های زیادی داشت و موافقان طارمی منتظر لغزش تیم ملی در غیاب او بودند.

به هرشکل با توجه به اظهارنظرهای طارمی در فضای مجازی در دو بازی که غایب بود  و البته تمجید اسکوچیچ از بازیکنان ایرانی به خصوص طارمی این اختلاف نظر به پایان رسید و طارمی برای دو دیدار آینده در ترکیب تیم ملی قرار می گیرد.

پایان سال با آقایی آسیا

تیم ملی فوتبال ایران علاوه بر درخشش و رقم زدن یک سال بدون شکست توانست باردیگر در رده اول رنکینگ فیفا در قاره آسیا قرار بگیرد. ایران ۱۵۵۷ امتیاز بالاتر از ژاپن، کره جنوبی، استرالیا، قطر و عربستان قرار دارد.

در رده بندی کلی نیز شاگردان اسکوچیچ جایگاه بیست و یکمی دنیا را در اختیار دارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا