مسابقات ورزشی با حضور محدود تماشاگران و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شود

حجت الاسلام سید ابرهیم رئیسی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به موضوع درخواست برگزاری مسابقات ورزشی و برپایی نمایشگاه‌ها تاکید کرد: مسابقات ورزشی و برپایی نمایشگاه‌ها باید با رعایت دقیق و جدی شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با حضور محدود علاقه‌مندان همراه باشد و در این زمینه وزارتخانه‌های مسئول موظفند با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر لازم را در این زمینه به کار گیرند.
رئیس جمهور بر اهمیت رعایت اصول بهداشتی در حمل و نقل عمومی تاکید کرد و اظهارداشت: صیانت از سلامتی مردم در حمل و نقل عمومی بویژه در مترو و هواپیما اهمیت مضاعفی دارد و برنامه‌ریزی‌های دستگاه‌های متولی در این زمینه بگونه‌ای باشد که مردم آسیب نبینند.
رئیسی ‌ضمن قدردانی از همراهی مردم و تلاش همه دست اندرکاران خصوصا بخش بهداشت و درمان گفت: حفظ و بهبود هرچه بیشتر شرایط موجود نیازمند رعایت همه شیوه‌نامه‌های بهداشتی در کنار نظارت دقیق توسط دستگاه‌های مربوطه است.
رئیسی همچنین بر ضرورت اطلاع رسانی به موقع به مردم در این زمینه تاکید کرد و گفت: اطلاع رسانی در زمینه مسایل مربوط به کرونا فقط از طریق سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا باید انجام شود و کسی نباید به عنوان عضو ستاد ملی و یا متخصص در رسانه ملی با طرح نظرات شخصی، موجب تشویش در جامعه شود.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا