احتمال تولید یک دستگاه تاشو ۱۰ اینچی بجای آیپد مینی توسط اپل

به گزارش شهرپنج براساس گزارشی جدید به‌نظر می‌رسد اپل تصمیم دارد تا سال ۲۰۲۵، یک دستگاه تاشو با نمایشگر ۱۰ اینچی را به‌عنوان جایگزین تبلت‌های سری آیپد مینی روانه‌ی بازار کند.

اپل سال گذشته آیپد مینی ۶ را با تغییرات اساسی در طراحی و ارتقاء سخت‌افزار داخلی عرضه کرد. این دستگاه اکنون حاشیه‌های نسبتاً باریک‌تری دارد و از حسگر تاچ‌ آی‌دی یک‌پارچه‌شده با دکمه‌ی پاور بهره می‌برد. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد غول فناوری مستقر در کوپرتینو برنامه‌های دیگری برای کوچک‌ترین نسل تبلت‌های خود دارد. شاید اپل دستگاه تاشو جدیدی با ابعاد حدود ۱۰ اینچ را جایگزین محصولات سری آیپد مینی کند.

آیپد مینی ۶ دستگاهی بسیار قدرتمند است که از تراشه‌ی A15 Bionic و سیستم دوربین بهبودیافته استفاده می‌کند. خط تولید آیپد مینی از مدت‌ها قبل تاکنون سبک طراحی مدل اصلی را حفظ کرده است و نسخه‌های جدید آن با تغییرات تدریجی عرضه می‌شوند. بااین‌حال، جدیدترین نسل این محصول با تغییرات بسیار جذابی همراه بود و درواقع عناصری از آیپد پرو و مجموعه‌ی جدید آیپد ایر در این دستگاه کوچک‌ نیز ارائه شد. به گزارش Wccftech، اپل درحال ساخت یک دستگاه تاشو جدید است که می‌تواند به‌عنوان جایگزین آیپد مینی روانه‌ی بازار شود.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا