نماینده ولی‌فقیه در استان خواستار شناسایی نیروهای شایسته از میان شیعه و اهل سنت شد

آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار اعضای شورای راهبردی ستاد مرکزی ریاست جمهوری به بیان معضلات و موانع پیش روی مردم در سیستان‌وبلوچستان پرداخت و گفت: رفع معضل سهم‌خواهی در عرصه سیاسی یک آرمان است اما در واقعیت هنوز محقق نشده است.

امام جمعه زاهدان افزود: با روی کار آمدن دولت جدید برخی انتظارات بالا رفته که کار را برای دولت سخت‌تر خواهد کرد.

آیت‌الله محامی خواستار شناسایی نیروهای شایسته از میان شیعه و اهل سنت شد و بیان داشت: شناسایی، تقویت و به کارگیری نیروهای شایسته و همراه انقلاب اسلامی کار مهمی است که اگر به خوبی عملی شود برای آینده کشور موثر خواهد بود.

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان به بیان مشکلات استان پرداخت و عنوان داشت: تامین آب و ایجاد اشتغال از نیازهای عمده و اساسی مردم در سطح استان است که باید به عنوان یک اولویت در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: نگاه‌های قومی و قبیله‌ای، فرهنگ غلط کار، عادت به مساعده گیری و عدم تمایل سرمایه گذاران برای حضور در استان آن هم به علت وجود موانع مختلف، از جمله مهمترین آسیب‌ها در سیستان‌وبلوچستان است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان خواستار ورود افراد شیعه و سنی در ترکیب اعضای شورای راهبردی استان شد و اظهار داشت: بصیرت افزایی زمانی نتیجه بخش است که همراه با کار، تلاش و فعالیت باشد و در جلسات شورا باید به دنبال خوراک و محتوای مناسب باشید زیرا شعار به تنهایی موثر نخواهد بود.

وی گفت: باید در سنگ بنای کار دقت کنید و از طریق گروه‌های اندیشه‌ورز، برنامه ریزی و سیر مباحث را دنبال کنید.

آیت‌الله محامی خاطر نشان کرد: اعتماد مردم سرمایه نظام است که متاسفانه در شرایط کنونی تضعیف شده و نیاز به ترمیم دارد و باید یاد بگیریم که در صورت بروز خطا سریعا عذرخواهی و کار را تصحیح کنیم.

همچنین سردار علیرضا افشار رئیس شورای راهبردی ستاد مرکزی ریاست جمهوری نیز به بیان اهداف این شورا در سطح کشور پرداخت و گفت: به دنبال راه اندازی نهادی انقلابی از میان تشکل‌های مردمی در سطح استان‌ها جهت مشارکت، ایده‌پردازی و ارائه راهکار هستیم.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا